MESTI BACA! 6 Rahsia Lelaki Yang Patut Diketahui Oleh Wanita


Lelaki merupakan ciptaan Allah untuk melengkapi hidup seorang yang bergelar wanita. Sunyi lelaki bila tiada kehadiran seseorang dalam hidupnya yang bergelar wanita/kaum hawa.

Lihat sahaja pada tubuh fizikal sudah menampakan perbezaan. Ya! lelaki dan wanita memang berbeza dan perbezaan itulah yang membuatkan mereka saling melengkapi. 

Tahukah anda wahai wanita bahawa lelaki punyai rahsia yang jarang mereka kongsikan. Andai anda dapat kuasai rahsia ini, hubungan anda pasti bahagia.

Lelaki Mudah Rasa Kesepian

Jangan ingat rasa kesepian hanya untuk wanita. Semakin tua seseorang lelaki, semakin mudah dia rasa kesepian. Lihat sahaja lelaki tua yang ditinggalkan isterinya, boleh jadi gila dibuatnya.

Emosi Mudah Terganggu

Perkara ini telah diketahui sejak dulu. Lelaki sejati adalah lelaki yang mengalirkan air matanya. Apa menambahkan lagi kesejatian seseorang lelaki apabila air mata itu dialirkan bukan dihadapan orang tersayang sebaliknya dihadapan Maha Mengetahui.

Makin Tua Makin Bijak

Itu tidak dapat lagi disangkal. Lelaki yang bertambah usianya lebih tentang dan bijak. Lelaki muda suka bersaing dalam apa jual hal sekali pun. Namun bagi lelaki yang lebih tua, kerja sama adalah yang terbaik.

Tidak Peduli Tentang Perasaan, Fokus Pada Penyelesaian Masalah

Pernah luahkan masalah kepada rakan bagi lelaki mahupun perempuan? Lelaki lebih suka dan fokus bagi menyelesaikan masalah berbanding perempuan yang hanya akan turun menangis mendengar masalah.

Suka Melihat Wanita Cantik

Wanita perlu tahu, lelaki suka melihat perempuan cantik. Oleh itu, tugas anda untuk menambat hati pasangan anda agar pasangan anda tidak curang. Kalau boleh, izinkan suami anda kahwin lagi.

Akulah Bos

Lelaki tidak suka dipimpin. Mereka suka untuk memimpin. Mereka merasa bila mereka dipimpin oleh pasangan, seolah-olah darjat mereka jatuh dan sangat memalukan.

Semua wanita di luar sana patut tahu 6 rahsia lelaki ini bagi mengeratkan lagi hubungan anda dengan pasangan anda. 

sumber : http://info.sukacuka.com
1 Komentar untuk "MESTI BACA! 6 Rahsia Lelaki Yang Patut Diketahui Oleh Wanita"

Tapi lelaki suka buat keputusan yg tidak adil.dia tidak tahu nk buat keputusan yg boleh menyelesaikan mslah.dia juga mementingkan diri sendiri .sampai sanggup mengharap istrinya buat segala2 utknya sedangkan dia hanya memandang dan mengarah
.bila di tegur dia mudah terasa.pemikiran lelaki jarang sampai ke tahap jaga perasaan istri. Bila dh tua baru betapa sunyinya dia tapi masa muda dia tk pikir yg istrinya sunyi dirumah sbb dia tidak melayan .bila dah tua baru tau bagaimana perasaan sunyi dan perhatian.